Кошик
236 відгуків
promo_banner
+380 (98) 650-19-01
+380 (50) 828-66-20
Кошик
Інтернет магазин Бриз

Човники, намети

На надувні вироби ГАРАНТІЯ НЕ РОЗПРОСТРАЄТЬСЯ!

-порушена цілісність коробки, позаяк ми не можемо відповідати, що товар не був пошкоджений під час огляду: - є механічні або інші пошкодження, які виникли внаслідок навмисних або необережних дій покупця або треті осіб. - порушені правила використання, викладені в інструкції із застосування. -природний знос продукту. -пошкодження, що виникли внаслідок недбалого ставлення або використання (проколи, подряпини розриви внутрішніх перетинок (мебель), розриви по шву (результат перекачування), вплив рідини, запиленості, потрапляння всередину корпусу сторонніх предметів, води тощо) — ушкодження, викликані аварійним підвищенням або зниженням напруги в електромережі або неправильним під'єднанням до електромережі. -пошкодження, викликані використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації. - було зроблено несанкціоноване розкриття, ремонт або змінене внутрішні комунікації та компоненти товару, змінена конструкція або схеми товару.

ЩО ТАКЕ ЗАВОДКИЙ БРАК Виробники Intex, BestWay на сьогодні домоглися високого рівня контролю якості.Все продукція ретельно перевіряється, перш ніж відправити товар на паковання. З цієї причини для нас дуже важлива цілісність паковання, адже це і є гарант якості.

ЗАВОДСКОЙ БРАК. ДА АБО НІ? -не склеювання швів. Зверніть увагу, що не склейка та розрив — це різні речі. Розриви по шву — це ідеально рівна стріла, яка виникає від перекачування, внаслідок чого виріб "лопає". Зазвичай, утворюється біля шва, дублюючи його;

-прокол.

Всі товари проходять перевірку на герметичність. Працюючи роками з надувною продукцією, ми впевнено можемо підтвердити, що така проблема як "прокол" немає. Розкриваючи коробку, встановлюючи чашу, накачуючи меблі в невідповідних умовах, можна без проблем пошкодити товар. З цієї причини, у нас немає можливості дати гарантію на проколи.

-розриви внутрішніх перетинок (деформація форми внаслідок пошкоджень зсередини).

Причина такої проблеми може стати перекачування, стрибки на надувному виробі. Приклад: накачивши товар до межі, ви залишили його на сонечку (Easy set), біля каміна (мебель) тощо. Як наслідок, повітря всередині розширюється...., результат — лускає перегородки, матеріал.

Я можу обміняти чи повернути товар?

Так, ви можете обміняти або повернути товар упродовж 14 днів після купівлі. Це право гарантує вам «Закон про захист прав споживача» Щоб використовувати цю можливість, будь ласка, переконайтеся, що: заводська коробка не розкривалася, на ній немає слідів пошкодження; товар не надувався, збережений товарний вигляд, то-єст відповідає заводське паковання, випресовування виробу; -збережені всі ярлики, заводське маркування; -товар, не був у використанні та не має слідів використання;

Пам'ятаємо! Після розкриття коробки від виробника, товар вважається "білий у використанні", позаяк у нас немає гарантій, що виріб не пошкоджений під час огляду тощо. З цієї причини повернення неможливе.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner