Кошик
233 відгуків
promo_banner
+380 (98) 650-19-01
+380 (50) 828-66-20
Кошик
Інтернет магазин Бриз

Надувні матраци, плоти, кола для плавання

На надувні вироби ГАРАНТІЯ НЕ ПОШИРЮЄТЬСЯ!

-порушена цілісність коробки, так як ми не можемо відповідати, що товар не був пошкоджений при огляді: - є механічні або інші пошкодження, які виникли внаслідок умисних або необережних дій покупця чи третіх осіб. -порушені правила використання, викладені в інструкції по застосуванню. -природний знос продукту. -ушкодження, виникли внаслідок недбалого відносиння або використання (проколи, подряпини розриви внутрішніх перетинок (меблі),розриви по шву (результат перекачування), вплив рідини, запиленості, потрапляння всередину корпусу сторонніх предметів, води тощо) -ушкодження, викликані аварійним підвищенням або зниженням напруги в електромережі або неправильним підключенням до електромережі. -пошкодження, викликані використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації. -було здійснено несанкціоновані розтин, ремонт або змінені внутрішні комунікації і компоненти товару, змінена конструкція або схеми товару.

ЩО ТАКЕ ЗАВОДСЬКИЙ БРАК Виробники Intex, BestWay на сьогоднішній день досягли високого рівня контролю якості.Всі продукція ретельно перевіряється, тестується перед тим, як відправити товар на упаковку. З цієї причини для нас дуже важлива цілісність упаковки, адже це і є гарант якості.

ЗАВОДСЬКИЙ БРАК. ТАК ЧИ НІ? -не склеювання швів. Зверніть увагу, що не склеювання і розрив - це різні речі. Розриви по шву - це ідеально рівна стріла, яка виникає від перекачування, внаслідок чого, виріб “лопає”. Як правило, утворюється біля шва, дублюючи його;

-прокол.

Всі товари проходять перевірку на герметичність. Працюючи роками з надувний продукцією, ми впевнено можемо підтвердити, що така проблема як “прокол” відсутня. Розкриваючи коробки, встановлюючи чашу, накачуючи меблі в невідповідних умовах, можна без проблем пошкодити товар. З цієї причини, у нас немає можливість дати гарантію на проколи.

-розриви внутрішніх перетинок (деформація форми внаслідок ушкоджень зсередини).

Причина такої проблеми, може стати перекачування, стрибки на надувному виробі. Приклад: накачавши товар до межі, ви залишили його на сонечку (Easy set), біля каміна (меблі) і т. д. Як наслідок повітря всередині розширюється….., результат - лопають перегородки, матеріал.

Я можу обміняти або повернути товар?

Да, вы можете обменять или вернуть товар в течение 14 дней после покупки. Это право гарантирует вам «Закон о защите прав потребителя» Чтобы использовать эту возможность, пожалуйста, убедитесь что: -заводская коробка не вскрывалась, на ней нет следов повреждения; -товар не надувался, сохранен товарный вид, то-есть соответствует заводской упаковке, выпрессовке изделия; -сохранены все ярлыки, заводская маркировка; -товар, не был в употреблении и не имеет следов использования;

Пам'ятаємо! Після розтину упаковки від виробника, товар вважається “колишній у вживанні”, так як у нас немає гарантій, що виріб не пошкоджено в ході огляду і т. д. З цієї причини повернення неможливе.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner